Өзекті мәселесі:Түрлі әдіс-тәсілдерді, АКТ қолдану арқылы оқушылардың оқу-танымдық қызығушылығын арттыру.
Аты-жөні:Кукимбаева Арайлым Болаткызы
Туған күні, айы, жылы:27.05.1980
Лауазымы:Бастауыш сынып мұғалімі
Еңбек өтілі:21 жыл
Санаты:педагог-модератор
Өзекті мәселесі:Топтық жұмыс арқылы оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыру.
Аты-жөні:Кулшанбаева Гулбану Мусагалиевна
Туған күні, айы, жылы:17.11.1979
Лауазымы:МАД тобының тәрбиешісі, кітапханашы
Еңбек өтілі:11 жыл
Санаты:педагог-сарапшы
Өзекті мәселесі:жоқ
Аты-жөні:Шабарова Аселем Бекбулатовна
Туған күні, айы, жылы:18.03.1987
Лауазымы:Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Еңбек өтілі:14 жыл
Санаты:педагог-сарапшы
Өзекті мәселесі:Развитие орфографической зоркости на уроках русского языка
Аты-жөні:Абишева Зулфия Утесиновна
Туған күні, айы, жылы:12.10.1965
Лауазымы:Ұзартылған күн тобының тәрбиешісі, әлеуметтік педагог
Еңбек өтілі:33 жыл
Санаты: II санат
Өзекті мәселесі:Тиімді оқу мен оқытуда меңгере отырып, оқушылардың өз беттерінше ізденуін, дағдыларын қалыптастыру.
Аты-жөні:Камалова Сания Камаловна
Туған күні, айы, жылы: 30.07.1985
Лауазымы:Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Еңбек өтілі:13 жыл
Санаты:педагог-сарапшы
Өзекті мәселесі:Мұғалімнің білімін шыңдай отырып, белгіленген саладағы тақырыпты жеке зерделеу. Балалар қабілетін дамыту.
Аты-жөні:Бижанова Нурсауле Базарбаевна
Туған күні, айы, жылы:22.01.1976
Лауазымы:Тарих пәнінің мұғалімі
Еңбек өтілі:20 жыл
Санаты:педагог-сарапшы
Өзекті мәселесі:Тарих сабағында оқытудың инновациялық әдістерін тиімді қолдану арқылы танымдық қабілеттерін арттыру.
Аты-жөні:Капанова Эльвира Жарылгасовна
Туған күні, айы, жылы:02.01.1982
Лауазымы:Математика пәнінің мұғалімі
Еңбек өтілі:16 жыл
Санаты:педагог-сарапшы
Өзекті мәселесі:Тиімді оқу мен оқытуда меңгере отырып, сараланған тапсырмалар арқылыоқушылардың өз беттерінше ізденуін, есептерді сауатты әрі дұрыс шығара білу дағдыларын қалыптастыру.
Аты-жөні:Кушетова Мулдир Асановна
Туған күні, айы, жылы:12.08.1989
Лауазымы: География пәнінің мұғалімі, әлеуметтік педагог
Еңбек өтілі:13 жыл
Санаты: педагог-модератор
Өзекті мәселесі:Әр оқушының өзінің білімі мен тәрбиелік деңгейін анықтап, оны әрі қарай шыңдап, бүгінгі заман талабына сай етіп,жаңа жолға бағыттау.
Аты-жөні:Бегимова Асел Айткуловна
Туған күні, айы, жылы:24.09.1998
Лауазымы:Химия пәнінің мұғалімі
Еңбек өтілі:3 жыл
Санаты:педагог
Өзекті мәселесі:Пәндік теориялық,практикалық білімімді жетілдіру және танымдық деңгейді арттыру.
Аты-жөні:Айтуғанов Аслан Орналыұлы
Туған күні, айы, жылы:08.02.1983
Лауазымы:Көркем еңбек пәнінің мұғалімі
Еңбек өтілі:13 жыл
Санаты: педагог
Өзекті мәселесі:Көркем еңбек пәнім арқылы өмірге көзқарасы қалыптасқан,еңбек пен білімге құштар тұлға ретінде қалыптасу.
Аты-жөні:Баймукиров Кадиржан Турганбаевич
Туған күні, айы, жылы:21.09.1991
Лауазымы:Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі
Еңбек өтілі:10 жыл
Санаты: педагог-модератор
Өзекті мәселесі:Дене шынықтыру пәні арқылы оқушылардың арасында салауатты өмір салтын қалыптастыру.
Аты-жөні:Сейтжанов Арман Утесинович
Туған күні, айы, жылы:08.02.1989
Лауазымы:Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі
Еңбек өтілі:13 жыл
Санаты: педагог
Өзекті мәселесі:Жан-жақты қалыптасқан салауатты өмір салтын ұстанған азамат жасау.
Аты-жөні: Қоқымбаева Индира Болаттқызы
Туған күні, айы, жылы:12.11.1984
Лауазымы:Педагог-психолог
Еңбек өтілі:11 жыл
Санаты: педагог-модератор
Өзекті мәселесі:Рухани бай тұлға қалыптастыру.
Аты-жөні: Аблаева Айзада Амангельдыевна
Туған күні, айы, жылы:17.08.1987
Лауазымы: Көркем еңбек пәні мұғалімі, қосымша білім беру педагогі
Еңбек өтілі:15 жыл
Санаты:педагог-модератор
Өзекті мәселесі: Көркем еңбек сабағында жаңа технологияларды қолданудың тиімді жолдарын қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық — танымдық белсенділігін дамыту.
Аты-жөні: Мусагалиева Жазийра Бакенқызы
Туған күні, айы, жылы:06.12.1999
Лауазымы:Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі,аға вожатый, қосымша білім беру педагогі
Еңбек өтілі:4 жыл
Санаты:педагог-модератор
Өзекті мәселесі:Қазақ тілі сабағында жаңа технологияларды қолданудың тиімді жолдарын қолдана отырып, білім сапасын көтеру, оқушылардың танымдық белсенділігін дамыту.